lovshultsryttarna

Mest longera och frihetsdressyr..

Hej !
Igår åkte jag upp till Pärla med Lisa . Pärla var LITE konstig hm ..
Kanske för att hon fick vara själv eftersom jag och karin nästan rider
tillsammans hela tiden . Men när jag skulle sitta upp bockade hon så
jag flög fram och Lisa började ju såklart skratta och jag fattade inte vad hon gjorde .
Men sen red vi en stund med ganska många bockningar..  Sedan tog vi och longerade lite
och sen frihetsderessyr . Hon e duktig för hon går efter mej som en liten hund !  :)

Idag var jag också i stallet , ewe hänge me . Först borstade vi ganska länge .
Sen tog vi ut henne och longerade och sen lite frihetsdressyr :) Det gick lika bra
som förut . Pärla är bästis hästiss :P Nu saknar jag karen och louise som varit borta
i stockholm . Men karin är hemma nu och lollo kommer imon.

Nu tror jah jag och ann-sofie bästemmt vilka dagar jag ska ha Ozo . 
Jag tror de blir Lördag och Onsdag , men vi får se med fotbollsträningarna och de sen .
Men du ska jag göra något annat , hejdå :)

// Lovisa


Kommentarer
Postat av: emelie

hej, Hoppas din dag har varit bra =)

söt blogg

2011-07-28 » 08:55:46 URL: http://komkoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!