lovshultsryttarna

Ozo

Hej :)
Idag har jag som sagt testat Ozo ! De gick super . Hon var jätte härlig ! Jag red volter , men mest på spåret , vi hoppade några gånger över ett lågt kryss också . De gick bra :) Fast man fick GANSKA ont i armarna efter att försöka få ner henne på tygel . Men de får man tåla ! Så nu ska jag börja rida henne ibland , när tex a-s inte kan och jag vill . Jag hann inte rida Pärla idag så får ta henne imon.
Tror de blir en uteritt eftersom jag inte gjort de på ett tag me henne :P
Sen åskade de ...


Kommer fler bilder när karen har sin kamera

Hajdoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!