lovshultsryttarna

Välkommen till våran nya blogg!

hej vi är tre tjejer som sen i vintras började sköta 2 hästar uppe i ett stall lite utanför pvik.

jag (louise) som skriver detta började sköta balo men efter andra ridturen flög jag av och skadade höften och kunde inte rida på någon vecka 2 tror jag de va. men då tog lovisa över han och visst jag blev sur men om jag inte hade haft lovisa & karins hjälp hade vi inte haft en sån fin balo nu .
men iaf , lovisa och jag delade häst och karin hade wille under den tiden red vi varandras hästar ofta.
dom här 2 tjejerna har jag gått igenom så mkt och vi har uppnått vår mål tsm för om vi hade gjort allt sj hade vi inte kommit så långt som vi kommit idag med wille & balo.

men 27/5 kom vår fina pärla iaf och alla fick varsin häst. jag&balo,lovisa&pärla och karin&wille! 
och fatta att denna sommaren ska äga som fan !


heeeeeeeeeeejdå ! <3


pärla&lovisa

balo&jag

 

 

wille&karin

fatta att jag älskar dom hära 2 tjejerna och dom här 3 hästarna !

pusshehj

/lollo(louise)


 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det var väl ganska bra då att Isak och Ebba fick Pärla som sin egna häst.

2011-08-03 » 14:05:42 URL: http://jagplushastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!