lovshultsryttarna

Inget att göra!!


Hej :D
Idag blir de stallet med lovisa. Blir nog en uteritt runt karlshammar.
Den vägen är inte så jobbig att gå, tänker på willes ben.
Har jättelust att rida ut så ska göra de även om lovisa inte vill. Sen är de ju ett jättebra rida ut väder ;p
Hehe, hade bara lite lust att skriva. Nu när jag inte har någonting att göra kan man ju passa på att uppdatera lite ;)
Sen någon dag när a-s har tid jag jag med ska vi transport träna wille. De va ju ett tag sen så får se hur de går. Men de skriver jag lite mer om då.
Nu ska jag byta om och sen cykla till stallet. Ska ta lite kort idag ;)
Men uppdaterar sen igen, hejdå så länge ;)
PUUSSS OCH KRAAAMM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!