lovshultsryttarna

Skiitt!!

oj oj oj oj!
Nu va de ett jävla bar tag sen jag bloggade känns de som :O
De har i alla fall varigt mke denna vecka så de får bli lite kortfattat.

tisdag hoppträning
Den gick superbra , hoppade en 90cm bana typ.
onsdag, ledig
torsdag dressyrpass
de gick sådär han va lite jobbig och så.. men annas jätteduktig :)
fredag: dressyrpass igen
hade gummisnodd som straff för att han va så bråkig på torsdagen.
Idag: uteritt
idag så red jag ut med wilma och evelina som red balo.
Blev galopprundan, fast vi tog de lugnt!
en ganska så jätterolig grej som händer va att när vi galopperade så blev wille jätte rädd för någonting och helt plötsligt bara tvävittade han och då trillade jag av, fast jag hamnade i dicket och wille stod inne i skogen. fast jag höll kvar i tyglarna.
Skrattade så jag fick ont i magen..
De va faktist jättekul att trilla av.. har inte gjort de på månader innan.
Så ja de va kul men sen gick de jättebra. va fösrt nästan hela tiden, och han gick där så snällt och lugnt.
Stannade lite i början och sen när vi skulle rida in på galopprundan.
Men ja supervecka. ingan skola i alla fall :D
proat hela veckan och sen igår tills idag konfa läger..
Så jag har jag även ridit på ORK idag.
Och de gick oxå jättebra, lite skillnad som att rida wille som gn häst där ;P
Men ah ska försöka skärpa mej men de är inte roligt att blogga längre så bli inte orolig om jag inte bloggar på länge.
Jag lever i alla fall ;P
Ah ska dra nu. hejdå :D
// KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!