lovshultsryttarna

dåligt samvete;o

Hello!
Blev inte riktigt som jag tänkt denna vecka. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så skulle jag köra hårdträning denna vecka, men hästarna skulle vaccineras så vi kan inte rida föresns på fredag typ..
jo ngt lätt pass kanske.. MenMen de får bli en annan vecka hästarn hälsa går först ;D
ja så igår va jag inte uppe, hade inet alls lust plus att jag mådde illa igår..
Men får så dåligt samvete när jag inte åker upp till stallet :/
Kanske inte kan åka idag helelr för jag har moppekust mellan 8-12 och sen till 4-7.. Skulle ju kunna åka upp mellan men jag hinner nog inte eftersom jag va kvar i stan ett tag så kom hem för inte så länge sen..
Sen vid 7 ska jag till en kompis kanske..
Sen imon sk ajg till stan igen så då kanske jag inte hinner helelr, fast jag ska göra så jag kan åka upp uinnan mitt samvete dödar mej totalt !
vet att jag inte behöver ha de men jag har bara de..
ah när ajg väl får min moppe så jävlar ska jag upp varje dag nästan !
Men nu ska jag äte och lote innan jag ska till stan igen.. hejdåå !
// KARIN

Gammal bild !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!