lovshultsryttarna

hoppning och dressyr !

hejsan dåligt uppdaterat jag vet, men jag har verkligen inte orkat förlåt!
Men i alla fall hoppträningen i tisdags gick super :D
hoppade grinden och han va jätte duktig.
Igår körde jag och lollo ett dreessyrpass. jag hade gummisnodd.
Han va jätte jobbig i galoppen..  men annas gick de super ;)
Idag har jag och lollo hoppat lite. Hade två hinder! Grinden och en oxer.
Idag va han inte alls lika duktig som tisdags!
han vägrade och vägrade och vägrade och vägrade osv.. men tillslut kom han över :D
Ja imon kanske jag ska upp vet inte än.. men i så fall tror jag att jag ska rida ut eller bara gå med han en sväng i skogen ;)
Aja får se imon ;P
godnatt <3



BYEBYE // Karin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!