lovshultsryttarna

Skorna kommer på fredaaaah !

Hej, dålig uppdatering. Märker att statstiken går DOWN då.
Min kompis följde med mej till stallet i södags. Vi hoppade terränghinder i skogen med Pärla. Jag tyckte faktiskt hon  var duktig. Hon gillar ju inte att vara själv. Lite tiitig men annars skötte hon sej super.
Hoppade sedan några stockar i Alice  hage. Sedan när Alice skulle hoppa ramlade hon av för att Pärla blev busig och bockade. Vi fick inte tag i henne och hon sprang raka vägen hem. Karin fick hämta henne .. Sedan hoppade jag ett litet hinder i padocken. Det var hon super på.
Igår åkte jag upp själv tidigt på morgonen. Jag red Ozo . Övade mycket på volt och övergångar , samlad osv... och sedan bomövningen såklart.
Jag tyckte hon var otroligt okoncentrerad. Kan vara för blåsten eller grannarna...
Men bomövningen tycker jag gick super.
Ikväll åker jag till stallet efter Karin och dom gått på cirkus. Rider Pärla.
Hörs sen

Kommer film från i söndags , så håll utkik.
Ps. Skorna kommer på fredag. As taggad !

/ Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!