lovshultsryttarna

duktig häst jag har !

slänger in ett kort inlägg om igår ;)
Jag åkte till stallet vid 8, körde ett mycket lyckat dressyrpass med willeboy ;)
Hade gummisnodd osm jag komemr ha nästan varje gång jag rider förutom när jag hoppar  och kanske inte i skogen ;)
så a typ bara i dressyren XD
Men i alla fall, så va han jätteduktig. han gick väll ner i form nästan hela tiden i skritten och traven, lute i galoppen i börjsn men sen blev han superduktig o höjde ryggen jättefint. Men va han gannska så sur på jag hade sporrar och de gillar han verkligen inte. Men han får faktist vänja sig för jag ska föesöka ha de varje gång jag rider nu framöver, tills han har börjat lyssna lite mer, ska köpa ett par egna då jag just nu andvänder louise ;)
vill ha ett par gröna.
Sen hade jag betsämmt att jag skulle åka till stallet ehla veckan men ah, de sket sig ju idag då jag skuklle baka med min kompis då vi ska öva till ett hemkunskaps prov som vi ska ha nästa vecka ;)
vi bakade vaniljhjärtan :D
dom blev faktist ganska bra ;P
men i alla fall blir de väll kanska hoppning imon elelr lördag, eller inget alls denna vecka.
Ska nog ta en paus från hoppningen ett tag för att wille ska bli mer taggad på dej, men ah som alla vet är jag en hoppgalen tjej som älskar hoppa så ja vi får väl se hur de blir med de.
Annas hårdträning hela veckan om jag hinner ;)
nu ska jag kolla på tv o sen sova ;)
oj de blev kanske inte så jättekort menmen..
puss godnatt !<3
// KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!