lovshultsryttarna

Saknar dej som f*n !

Tänkte skriva om att de är tomt i stallet. de saknas någon.. Lovisa larsson va en stor del av stallet för mej, hon va där nästan lika länge som jag men för någon månad sen slutade hon.. O de va svin tråkigt, saknar verkligen henne, så kul som vi hade har jag inte haft på länge. kommer ihåg förra ´sommarlovet, vi va allt uppe i stallet tillsammans. sen efter stallet va vi o gjorde massa roliga saker, badade, bloggade, vidiobloggade o hade så jävla roligt. Men sen du slutade i stallet har vi även slutat va mer hemma oxå..  önskade att denna sommaren skulle bli lika bra som förra fast tusen gånger bättre, men ist blev den tusen gånger sämre. De kommer alltid finnas en ledig plats för dej i stallet, o jag vill att du ska komma tillbaka så vi kan ha de så roligt igen :(
just nu finns de ett tomrum som vakar i stallet. Jag saknar dej, pärla saknar dej, ozo saknar dej, wille, tina, balo, safira, svinto,sorba,zita,cissi ALLA saknar dej. Men kommer aldrig glöma dom underbara stunderna med dej i stallet , alla hoppträningar, uteritter, dressyrpass, alla turer till ridhuset, hinderbanan i stallet, mjöl i annsiktet, bajskriger, blask jultävlingen, rida i storm, jag glömde hjälmén o vi fick rida tillbaka, lyset i paddocken funkade inte, jag bröt armen, du blev biten, jag blev sprarkad.. ja alla galna saker vi gjort! dom finns alltid där, men jag önskar du kunde komma tillbaka :(

saknar dej damplovisa, glömmer dej aldrig !

 

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja Karin du är inte ensam om att sakna henne!Alla har splittras i stallet nu tycker jag.Eller blivit olika grupper istället för den hela.Alla vi som har skrattat när vi har tolkat,haft tävlig,ramlat av gjort pinsama saker och allt!!!!!Ska ju gå i samma klass som henne,hoppas att vi blir bra vänner,eller bättre sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KRAM KRAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-07-17 » 15:01:37 URL: http://togetherwearestrong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!