lovshultsryttarna

Övning ger färdighet!

Försöker med bloggen ett tag om jag orkar..
I alla fall så idag va jag i stallet med louise och wilma :)
Innan vi red så transporttänade jag wille, utan mur eller linor. Och efter inte alls en lång stund gick han in, utan problem. Jag gick ut gick runt och gick in. Helt utan problem! Fatta att jag blev stolt över honom. All denna träning som vi lagt ner, för att kuna lasta honom och nu är problemet nästan borta ;o
Så vill bara säga tack till ann-sofie och sam som hjälpt mej så himmla mycket med detta. Utan er skulle jag aldrig klarat mej såhär lång!
Och tack till alla andra i stallet som hjälpt mej, ni är alla värda guld !<3
Men nu ska jag snart sova, puss;)
Just de fyller år på tisdag så på onsdag blir de lek och skojj i stallet ;))<3
Byebye, puusss o kram // karin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!