lovshultsryttarna

Barbacka ;D

Hej
idag va jag i stallet md lovisa och evelina. tog in wille och blabla...
Sen skulle vi ha tagit kort idag när vi red på ängen i kläning, men självklart regnade de ju.
Så vi tänkte rida lite i paddocken. jag red barbacka ;D jätte kul har inte gjort de på år känns de som.
Men lovisa kunde inte rida pärla för hon va halt så jag red wille själv. Sen fick evelina rida honom lite. Sen tog vi in honom.
Sen skulle lovisa rida ozo i stället så tog lite kort på henne.
Sen pratade vi lite md a-s och lekte md hundarna ;D
Bilder kommer imon :D
Imon blir de staller igen såklart ;)
vet inte vad jag ska rida känner för att hoppa men vet inte om de blir uteritt. får se imon ;)
Puss och Kram//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!