lovshultsryttarna

Dressyrpass ;D

Hallåtch
Igår va jag och louise i stallet.
När vi kom till stallet hade wille inte på sin flughuva så fick gå ut och leta efter den sen.
Vi tänkte ta en uteritt mej de e ju älgjakt i våran skog som louise skrev..
Så de blev ett drassyr pass. De va faktisk ganske roligt för fick wille att gå i form. Han gick jätte fint men tyvär blev de inga bilder. Men idag blir de att öva mer. Fick lite tips och sånt av a-s . några sett jag skulla testa och dom ska jag öva på nu för dom hjälpte verkligen. På tosdag kanske jag ska till kalmar och köpa ett par nya skydd till wille för de behövs verkligen, men måste bara se så jag har pengar ;)
Men snart blir de stallet md louise ;)
Hejdå ska försöka ta bilder på wille idag ;D

En gammal bild på wille ;)

KRAAAM//


Kommentarer
Postat av: Fanny

Söt blogg tjejer;)

2011-08-16 » 16:07:38 URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!