lovshultsryttarna

FÖÖÖÖÖRLÅÅÅT!

förlåt för mitt värsta emoinlägg. jag kan få er ibland att tror att jag inte tkr om balo. 
men jag älskar balo och nu har jag verkligen funderat och funderat och detta kommer bli ett bra svar för er alla! jag ska kommer fortsätta med balo och denna gången är jag 100% säker och balo kanske inte är den bästa hopphästen men han är mig fan den bästa adern som kan hoppa! och jag har nu insett att jag inte är den tyffa tjejen längre som vågar lika mkt men en dag ska jag tävla och den dagen då har jag nog gjort massa bra val i livet! och den dagen jag slutar med balo , då slutar jag med massa minnen och med ett leende på läpparna! 
jag har nog aldrig varit så glad , jag gjorde ett bra val och ja balo är min bästavän! han är den finaste och en som verkligen finns där när man behöver en , jag skoja inte! och jag hoppas ni ann-sofie kan skicka ett glatt sms till min mamma nu och skriva att den ledsna lollo är den lyckliga lollo igen! 
*louise andas*
jag har nog inte varit så glad att skriva detta , att verkligen göra ngn glad nu
jag älskar balo över hela mitt hjärta och nu när jag skriver detta är jag mig fan inte osäker , btw förlåt mig för mina svärdommar men jag är såååååååååå lycklig av att kunna andas! 
och jag säger detta nu , jag älskar er alla i stallet ! 
har det gott!
och ibland kanske man kan får rida wille om man skulle vilja hoppa perfekt! 

' du är perfekt , det bästa . du är mitt allt - mitt liv 
12/2-11 jag älskar dig från dagen då vi sa vårt första hej !

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Det blir nog bra ska du se. Jag vill bara vår Balo väl:-) Ta det för vad det är och ha kul, du är ung o har hela livet framför dig. Du kommer hinna med mkt i ditt liv. :-) kram på dig.

2011-08-13 » 15:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!