lovshultsryttarna

Karin Lindefjord

Hej, jag heter Karin Lindefjord. Jag är 14 år, bor i påskallavik. Jag har två katter tea och tussan.
Jag älskar hästar. På min fritid är jag hos wille, Fotboll , kompisar osv..
jag har ridigt i ca 8-9 år, jag började när jag ca 6 år, då red jag på ridskola i mönsterår/bätteropp Men slutade nu 2011 då jag ska satsa mer att komma ut på tävlingar med Wille.
Jag har haft 3 sköthästar innan men inga riktig serriösa. Jag började sköta wille den 5/2-2011. Så lite mer än ett halv år nu :D Jag satsar mest på hoppning, tkr att dressyr är lite långtråkigt gillar mer action och sånt men de är kul ibland, man måste ju rida de också.. Så nångons i augusti-september ska vi fösöka komma ut på tävlingsbanorna, blir att börja md klubbhoppningar på bätteropp ;D

KRAM //


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du får säga till mig om du ska tävla vill gärna komma och kolla ;)<3

2011-08-15 » 18:15:13 URL: http://jagplushastar.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej , kan ni skriva om en hästdröm på bloggen alltså vad eran dröm inom hästvärlden är ? :)

Tacksam för svar

2011-08-21 » 00:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!