lovshultsryttarna

Löshoppade Pärla

Hej på er ! :) Kände att jag var tvungen att blogga fast de var så sent .
Idag åkte karin och jag upp till stallet vi ca halv 8 . Louise var i stallet när vi kom. Vi tog in Pärla och Wille . Sen fixade vi i ordning dom. Wille ska vila tills imorgon så han borstade karin bara av och släppte ut honom. Karin värmde upp Pärla ( Longerade henne ) medans jag plockade fram hinderstöd och bomma, eftersom vi löshoppade Pärla. Vi började på 50cm hinder. De hoppade hon fint . Sedan testade vi ett 60cm hinder . Första gången slog hon i med hovarna, men rev inte. Andra gången hoppade hon fint och ganska högt över . Efter de hoppet skrittade jag av henne. Sen släppte jag ut henne.
Hon ä så gullig , för i hagen kommer hon alltid till mej och är jätte glad :) Och hon är sjukt snäll nu :D
Imon blire nog en sväng upp till stallet igen . Kanske blir en promenad i skogen . Eftersom jag inte gjort de på länge . Fast jag har väldigt lust att rida henne , men vi får se hur de blir med de . 
 
// Kram Lovisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!