lovshultsryttarna

louise här !

heeeeeeej!
jag har inte kunnat blogga för jag har varit hos pappa och det leder till att jag inte kan skriva vad jag gör i stallet! 
men iaf
freedaaag ; åkte bara upp och kollade till hästarna!
löööördag ; karin kollade till ozo och balo fick lata sig! ;) 
sööööndag ; tog massa foton när jag red balo , i hagen där uppe om de va okej a-s? :) 
och nu ska jag snart till min häst som jag inte kan rida på för jag har skadat benet så få se om fille vill rida han lite men det tror jag nog ;)

när syrran rider han ;)


kanske inte dom bästa bilderna, men kommer bättre när min fotograf skickat bilderna :) 
kraaaaaaaaaaaaaaaaammmmar /// 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!