lovshultsryttarna

Lovisa Larsson

Hej , jag är en tjej på 12 år. Jag fyller år den 10 maj . Jag har skilda föräldrar och bor alltså på 2 platser . På fritiden brukar jag va med vänner , vara i stallet , spela fotboll  osv..
Jag har ridit i ca 7 år , alltså började jag rida på ridskola redan när jag var 5 år. Jag gick på ridskola i Mönsterås/Bätteropp enda tills nu 2011 . Jag har skött Pärla sedan 27 maj 2011 alltså 2 mån och 3 veckor. Nu ska jag börja sköta Ozo . I hästvärlden är jag inriktad på hoppningen . Men dressyr är också ganska kul ;)
De var nog de mesta om mej !
Kram


Kommentarer
Postat av: Michelle

Ni har en jätte söt blogg:D

2011-08-14 » 20:26:55 URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!