lovshultsryttarna

Markarbete och busig ponny..

Hejsan hoppsan allihopa! :) Pärla har blivit en liten tjockis :P
Idag blev de först att värma upp en liten runda i skogen . Karin och Wille hängde med ! :)
Såklart så har Pärla börjat göra som Wille .. Att se massa spöken i skogen som egentligen inte finns där..
Efter vi hade värmt upp red vi ner i padocken , men Pärla vägrade gå in så Karin fick sitta av och leda in henne .
Men när vi kom in i padocken vägrade hon gå fram och sen bockade hon 2 gånger och jävligt högt. Så jag satt av eftersom jag gav upp . Karin satt upp på henne och fick igång henne och var sjukt modig ! Sen blev Pärla JÄTTE pigg och verkligen ville hoppa skutten som vi hoppade . Sen satt jag upp och de gick jätte bra . Fast hon är ju alltid busig ! De får man väll tåla med unghästar ... Hon bockade ganska mycket men hade alltid örona framåt ! :D Kommer film snart !
Efter vi hade ridit spolade vi av Pärla . Hon var jätte duktig nu faktiskt , även om hon inte gillar de.  SÅ det gick bra ändån .
Imorgon blire nog mark och kanske lite hoppning , eller få se om jag ska rida ut ! :P
GLÖM INTE TÄVLINGEN !! BARA ANMÄL ER :D
Affro ;D
Tjockis !


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Pärla ser lite tjock ut.

Mycket bete antar jag.

Sen har jag glömt bort att berätta att onsdagar och lördagar blir jättebra om du vill hoppträna ozo, men först vill jag vara med några gånger när du rider henne igen.

2011-08-05 » 23:27:40 URL: http://vilkethastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!