lovshultsryttarna

Min dröm

Postat av: Lina

Hej , kan ni skriva om en hästdröm på bloggen alltså vad eran dröm inom hästvärlden är ? :)
Tacksam för svar


Hej , visst kan vi skriva om våra drömmar ! :) Jag börjar ;)
Min dröm är att komma ut och tävla hoppning med en c-ponny . Jag har alltid drömt om en egen häst . Men nu har jag förstått att de aldrig kommer att hända när jag är ett barn . Så A-S har gett mej chansen att ta hand om underbara hästar i hennes stall . Man blir så glad när man är där . Jag vill inte lämmna stallet men jag vill ändån ut och tävla med c-ponny . Men såklart betyder de mest att jag ens får vara med hästar, rida och ha kul . Egentligen skulle jag kunna leta upp en ponny som jag kan sköta . Men jag trivs så bra där jag är nu . Så de är lite krångligt . Men som sagt så betyder de mest att få göra de jag gör nu , jag är tacksam för den chansen dom har gett mej. Jag älskar verkligen alla hästarna och människorna som finns där för mej ! Ni har gjort de så kul och tryggt.
Så alltså min dröm är att komma ut och tävla med en ponny , vare så de e min egen eller jag bara sköter den .

Hoppas du blev nöjd med svaret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!