lovshultsryttarna

Ozo and Wille

Hejsan hoppsan !
Igår var jag och karin i stallet , men vi glömde blogga ! Vi hoppade lite , Pärla är fortfarande halt så jag red Ozo . Jag tyckte de gick bra och hon gjorde fina hopp . Vi hoppde 50 och 60cm hinder . Lite bilder från igår:



Fotograf : Ann-Sofie   http://vilkethastliv.blogg.se

Idag var vi uppe i stallet igen . Jag tog in Pärla och borstade av henne . Sen tog jag ut henne och longerade i några minuter , jag skulle se om hon var halt . Och de va hon såklart . Så inatt ska hon nog stå inne , och Wille ska ge henne sällskap. Karin hoppade Wille idag också . i slutet tog jag några barbacka skutt med han :D Han var super duper duktig .


Hajdoo //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!