lovshultsryttarna

Pärla halt

Hej på er !
Idag blev de en sväng till stallet. När vi kom in från hagen och hade sadlat och tränsat och tänkte precis sitta upp så märkte jag att hon nickade när hon gick. Då kom a-s och jag fram till att hon haltade. Så jag tog in henne igen . Sedan gick vi och hämtade Ozo och så fick jag rida henne ett dressyrpass i padocken . Jag tyckte de gick sådär , men jag har ju bara ridit henne en gång innnan . Men jag vet ju inte hur de ser ut från marken. Imon blir de en sväng upp till stallet igen . Hoppas Pärla är bra då .


Finns ju såklart fler bilder !

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej Lovisa. Skulle Pärla vara halt idag med så ta gärna Ozo. Hoppar ni så gör ni eller om ni skulle ta bilder på er i klänningar när ni rider på ängen så gör ni det. Ni gör som ni vill :-) det är bara kul!! :-)Du kan väl meddela mig på ngt sätt så jag vet om du tagit Ozo eller ej, om vi inte är hemma förstås. Kram kram :-D

2011-08-10 » 08:38:34 URL: http://vilkethastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!