lovshultsryttarna

Rilektion och hoppa med Pärla

Hejsan . Igår var jag ju i stallet . Vi red som karin skrev en lektion . Hon som hållde lektionen var super , gillade henne verkligen ! ;D Jag red Ozo . Först värmde vi upp på en volt . Sedan började vi hoppa lite småhinder . Cirka 60cm . Hon var super duktig . Men när vi skulle hoppa banan blev hon ganska pigg . Men de gick bra ändån . Tränaren sa att jag skulle tänka på att sitta rakt på hästen i volter . För jag brukar oftast luta mej lite innåt . Så de ska jag göra .

Idag var jag och karin i stallet jag hoppade Pärla ! Hon var super pigg . Vi hoppade ett 45cm hinder och sen några kryss. Hon är jätte duktig . I slutet tog vi ett galopp varv så hon skulle få springa av sej allt ! De tyckte hon var kul . Ingen bild tyvär :( ¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!