lovshultsryttarna

Storstädning

Hej !
Igår var jag och karin i stallet även om de regnade piss mkt !
Vi tog in hästarna som var genom blöta , vi borstade av dom. Jag satt på ett schabrak på Pärla så hon skulle torka lite . Efter de hade blivit ganska torra släppte vi ut dom igen . Sedan smörjde jag min sadel och sedan storstädade vi i stallet  ! De va kul , men man blev trött och hungrig  :P Men fint blev de . Inga bilder på skydden en men de kommer ... A-S har fixat en tjej som karin och jag ska hoppträna för ! Ska bli super . Karin ska ju såklart träna wille och jag Ozo !:D
Kraaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!