lovshultsryttarna

Uteritt + Pärla är fri från att vara halt !

Hejsan !
Idag blev de stallet med karin och louise. Ann-sofie var också i stallet :) Jätte kul att alla *hästjejer* är med någon gång ;) ( Ann sofie äger hästarna och gården fast de kanske ni redan visste )  Iallafall är vi kom dit så var Pärla inne . A-S hade tittat om hon var halt .... och gissa .... de va hn  INTE , jätte kul att hon äntligen är tillbaka så jag kan börja rida igen . Men iallafal så longerade jag henne för att titta om hon verkligen va frisk . Och de syndes ingenting . Då var jag ju bara tvungen att rida ;) Så karin, jag och lollo red en sväng i skogen . Lollo red inte med oss hela vägen eftersom Balo blev lite konstig . Hon var jätte duktig , men något slö . Vi travade och galloperade några sträckor . Men de blev nog mest skritt . Hon har blivit ganska töntig när man rider först, men men .... Bockade bara två gånger faktiskt :D DUKTIG PONNY !
Imorgon blir de inte stallet :/ Tisdag eller onsdag ska jag dit och rida Ozo . Tar nog in Pärla med och borstar henne . Ha de bra !

Min söta ponny :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!