lovshultsryttarna

Hoppning :D

Hej ska skriva om igår och idag ;)

2011-08-10
Igår va jag i stallet md lovisa. Vi hoppade, lovisa hoppade ozo. Wille va superduktig, han vägrade bara TVÅ gånger. han brukar vägra minst 20 gånger. Han satsade verkligen oxå ;D hoppade bara lite smått, typ 50-65 hinder.
Sen hoppade jag barbacka. De va superkul. Man sitter så bra på wille barbacka :D

2011-08-11
Idag va lovisa och jag i stallet. jag övade först transport. Han va lite rädd för den men sen gick han nästan in helt.. fast de tog ett tag..
Sen red jag. Jag hoppade samma hinder som igår. fast idag höjde vi lite 65-75 ;)
Wille vägarde fler gånger idag. typ 6 kanske. HAHA just de när jag skulle hoppa de gröna hindret. så vägrade wille några gånger sen när jag kom mot de i galopp så kändes de precis som han skulle hoppa, men nej de gjorde han inte, såå.. ja jag trillade av.. HAHA de va jättekul för de va jätte länge sen jag gjorde de. fick ett ynkapynka skrapsår på handen, men de får man tåla i hästlivet , har ju varit md om MYCKET värre saker xd
ja sen hoppade jag barbacka igen, de va superkul ;D
Inatt ska han få stå inne och hålla pärla sällskap, han e så snäll ;)





KRAAM //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!