lovshultsryttarna

Dressyrpass igen ;)

Hallu
Idag va jag i stallet med louise.
Blev ett dressyrpass som jag skrev tidigare.
Wille lärde sig nog lite igår för så fort jag tog tyglarna så började han tugga på betet, sen gick han ner jätte bra efter ett tag för han va ganske små seg i början. nu vet jag i alla fall hur jag ska få ner honom. Han gick ner i traven oxå faktist. Men blev mest skritt, men i slutet sen fick de bli långa tyglar i fullgalopp runt hela banan.. de tyckte han nog va kul..
Sen släppte jag ut honom och tog lite kort ;D



KRAAAAMMM ///


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej Karin! Vad kul att se bilder på Wille, han ser jättefin ut! Jag heter Gabriella och det var jag som ägde Wille tidigare. Ge han en stor kram från mig! Och så får du gärna höra av dig om det är något du undrar :-) Ha det fint!

2011-08-17 » 12:51:46 URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!