lovshultsryttarna

Dressyr

Hej
Idag va jag i stallet md lovisa.
Vi red ett dressyrpass. Wille va seg på att gå i form, så blev inte mkt sånt. I slutet övade jag galoppombyten.
Han va jätte pigg, han va ganska duktig på de. Men de får jag öva på..
Sen gav jag han mat, tog hovfett. Sen släppte vi ut dom. Då va tydligen wille på bråkhumör för han började bita
 stackars balo som låg ner. Sen blev balo lite arg och bet wille och där stog dom och bet varandra.. Sen fick wille damp och attakerade lilla pärla. Sen blev han så trött så han gäspade typ hela tiden.
Imon blir de hoppträning tillsammans med lovisa och pärla, hoppas att de går bra ;D*
KRAAAAMMM //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!