lovshultsryttarna

Uteritt och hoppning ;)

2011-08-22
Idag va jag i stallet md lovisa igen ;)
Blev ett hopppass med wille. Vi skulle testa några ovanliga hinder som han inte hade hoppat förut. Ja de blev som jag trodde, wille va livrädd för dom i början. Men de fula va att han blev rädd för ett par stockar som låg under ett hinder men han blev inte så rädd för ett par koftor som hängre på ett hinder.. ja heter man wille och e lite blondi så e de ju normalt.. men han hoppade faktist jättefint sen ;D
Sen testade lovisa några gånger men han blev jätte svetig, så spolade av honom sen efter.. ja sen blev de fixa stallet och sen hem. imon blir de stallet igen med Lovisa. men blir en uteritt om de e fint väder ;)

2011-08-21
Igår va jag i staller med lovisa. Vi red ut en sväng en sväng med ann-sofie. Vi testade en ny väg vid karlshammar . Wille va jätte duktig han skyggade inte en enda gång men han blev rädd när vi skulle gå över en bro och då fjantade han sig men de kan jag nästan förstå.. så fick hoppa av och leda honom. och jag sjöng någon låt typ: nu kommer tre små apor.. haha de va lite kul faktist.. :P
Men ja allt om gårdagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!