lovshultsryttarna

Ridlektion

Hej
Idag va ju en ridinspektör i stallet och höll en lektion för mej, lovisa och ann-sofie.
Wille va ganske seg idag. så blev mycket att jobba fram honom, och sen e han jättesvår att ställa i ett varv och de va jättejobbigt eftersom vi red mycket på en volt. Men de gick ganska bra ändå. Sen travade vi över några kavalettibommar. Och sen hoppade vi en bana. wille va ganska seg i början men efter vi hade hoppat några hinder blev han lite piggare. Han va jättesvettig efter. Hon madde ridinspektören hon va jätteduktig och såg de som jag behöver träna på, de hon sa hade dom på bätteropp oxå sagt. Så nu jävlar karin måste du faktist börja öva !!!!!!!! haha men de måste jag faktist nu. Ja hoppas att man får rida för henne någon mer gång för de va kul att få en liten lektion nu så man vet vad man måste tänka på och så nu när man har slutat på ridskolan. Sen blir de ju en liten omveksling från att bara rida frit hur man vill, för när man gör de ser man ju inte vad som man gör fel på. Så ja de va jätte roligt att vi fick rida för henne idag :)
Sen så blev att spola av Wille, mat och släppte jag ut honom. Sen så fick jag gå och leta igenom hagen, ja de är ju 3 hagar som dom kan gå i nu och leta efter willes flughuva, sen hittade a-s den ;P
Ja sen blev de att baika (cykla) hem
ja tyvär inga bilder från idag..
De får bli en gammal bild på wille istället ;)


KRAAAAAMMMM //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!