lovshultsryttarna

Älskade wille ♥

Hej igen !:)
Vet att de va länge sen någon bloggade men jag har inte varit i stallet på två dagar. Men igår va jag de . fast då red jag inte jag bara va uppe och borstade och gosade med wille ;)
jag han inte rida för vi skulle åka och fiska kreftor. Men i onsdags fick wille nya skor.. hihi han blev jättefin :D
Sen släppte jag ut han, fixade i stallet. sen åkte jag hem ;)
Men idag blir de att rida för en ridinspektör från ork. Ska ju självklart ha wille, Lovisa ska ha ozo och ann-sofie ha balo tror jag. Skriver sen hur de gick :)
Hejdoo !


KRAAAAAMMMM//





Kommentarer
Postat av: ziju

nu har du chansen att bli månadens blogg!

gå in på bloggen och läs mer! :)



http://ziju.blogg.se/2011/august/tavling-manadens-blogg.html#comment



Lycka till! :D

2011-08-27 » 15:18:36 URL: http://ziju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!