lovshultsryttarna

Wille, balo och en omständig Lovisa !!♥

Hej!!
igår va jag i stallet ;)
Jag åkte upp och tog in min lilla wille kille och borstade osv. Sen red jag ut karlshammar vägen, min nya favorit ;)
Ja wille han va jätte duktig, ja eller i början va han ganska så jätte jobbig. Han blev rädd för ingenting i båda skritten och traven. Sen sa jag verkligen till honom att han skulle sluta.. De sjuka va att han faktist slutade. Hehe så enkelt va de. Fast i galoppen blev han ibland rädd för vattenpölar, men de e ju en sak i alla fall och inget spöke. Sen i galoppen va de bara att sitta djupt i sadlen och de hjälpte för då blev han inte rädd. Så sen gick de jätte bra. Sen så fick han springa av sig lite. Han kan verkligen springa fort, men de va jätte härligt. Ja sen när vi kom tillbaks till stallet blev de mat sen hagen. Ja blev lite mys innan oxå förstårs ;)
Ja sen åkte jag hem duschade och skulle precis äta när du plötsligt knackade på dörren.. gisa vem de va :O
jooo de va lilla lovisa som stog där..höö :O
ja de va bara ut och äta klart sen på med ridkläderna igen och cykla tillbaks till stallet.. för omständiga lovisa skulle nu tydligen åka efter att vi hade våran lilla duiskution om att hon inte skulle åka, så de va därför jag hade åkt upp själv till wille innan. Men de gjorde ju inget för då blev de ett hopppass med balo. Han va jätte duktig och han hoppade faktist, han brukar alltid springa över de, och så river han. Men ja igår rev han vissligen några gånger men han hoppade faktist. Han tycker  nog de är lättare att hoppa höga hinder för då måste han hoppa.. Ja hoppas att jag får hoppa han någon mer gång för han e verkligen jätte mysig att hoppa, ja att rida överhuvetaget ;) Ja de va min gårdag vi ses ;)

KRAAAAAMMMMM//

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kul att du/ni gillar Balo:-)Både Du och Lovisa får rida Balo när och hur mkt du vill:-D Det är bara bra om ni vill rida honom ibland. kramizar till er :-)

2011-08-30 » 10:21:42 URL: http://vilkethastliv.blogg.se/
Postat av: Sofie

LYCKA TILL I VECKANS BLOGG :D

2011-08-31 » 19:12:37 URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!