lovshultsryttarna

uteritt ;D

Hej
Ja Lovisa skrev de mesta om dagen.
Ville bara skriva lite om wille.
Han har blivit supperduktig i hagen, han kommer till och med fram till mej med öronen framåt och är inte sur alls.
Ja idag har han ju fått vila en vecka för sitt ben så idag kunde jag rida igen. Jätteroligt ;)
Men som lovisa skrev blev de en liten uteritt, ska verkligen försöka rida ut oftare för de är verkligen superhärligt.
Min lilla plutt till wille e ju alltid som han e ute i skogen, ser spöken och tramsar sig. Men idag kom jag på ett sett att han inte ska bli rädd för ingenting och skygga. Man måste ha bra och stark kontakt med hans mun. Jag vet ju att han blir rädd för saker och då har jag alltid släppt tyglarna lite för att de inte ska rycka så mycket i mina armar om han skulle skygga.
Men de ska jag inte göra längre, utan ha kontakt md han.
Måste verkligen rida ut snart igen, men imon blir de markarbete med lovisa. Hoppas de går bra ;)
Saknar a-s jättemycket, e lite tomt i stallet.. de e klart saknar Sam, mina panpang kompisar och mina 3 bästa vänner oxå ;)
Nu ska jag sova..
                               
 KRAAAAAAAAAAMMMM //



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det blir tomt här när dom åker :(

Ni har iallafall hästar att sköta och rida när ni vill D:

Kraaam. <3

2011-08-05 » 11:23:37 URL: http://jagplushastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!