lovshultsryttarna

Markarbete igen ;P

Hej
Igår bloggade jag inte för lovisa skrev de mesta om dagen ;)
Men idag va jag och lovisa i stallet. Vi körde lite markarbeta igen.
Wille va jätte duktig. han hoppade stuttsen jätte fint, fast fick flytta isär dom lite och då gick de lättare ;)
Sen hoppade jag ett 50cm hinder för att bara komma igång md hoppningen igen.
Efter de red jag pärla lite, hoppade stuttsen några gånger, hon va superduktig ;D
Sen gav jag wille mat och hjälpte lovisa md pärla för hon skulle spola av henne. Sen spolade jag av wille, han va superduktig. Han gick bara lite runt, men de brukar han alltid göra när man sprutar på rumpan, men sen stog han helt stilla .
Imorron blir de en liten uteritt med lovisa och lilla pärla, ska bli kul ;D
Kommer en film på dagens träning senare, men nu lite bilder på wille ;D

hade lite roligt ;d
HAAAJDDOOOO //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!