lovshultsryttarna

markarbeta och DUKTIG ponny

Hej !
Idag red jag i paddocken och hoppade lite småhinder. Hon var jätte duktig! Blev ett 50cm hinder som hon hoppade fint och sen 3 små studs ,som vi hoppade igår, hon var piiiiigg . Hon bockade bara en gång :) Karin red henne en stund också , och jag red Wille lite.  Efter jag ridit klart spolade jag av Pärla. Hon var ganska duktig.  Imon ska vi nog ta lite kort uppe på ängen :) Isåfall kommer dom upp på bloggen sen. kommer en film från idag senare om ni vill ha en förstås ?
Kram





Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad söta ni är! Men herregud vad gräsmattan växt...........dags att klippa. Kul att du ser fram emot Ozo :-) Det gör jag med :-D Kram till dig Lovisa!

2011-08-06 » 23:58:36 URL: http://vilkethastliv.bogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Vad söta ni är! Men herregud vad gräsmattan växt...........dags att klippa. Kul att du ser fram emot Ozo :-) Det gör jag med :-D Kram till dig Lovisa!

2011-08-07 » 00:00:26 URL: http://vilkethastliv.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!