lovshultsryttarna

blir så sur... / louise

blir så sur , hade skrivit ett ganska långt inlägg så försvinner allt. typiskt...
men tänker bara berätta hur de gick idag , red tina utan träns och med grimma! blevblev mkt bättre , hon lyssnade bättre! så ska fortsätta med de!
på lördags ska karin , lovisa och jag julpynta :) 
men ska dra nu och äta mums! 

fick höra på en sida som jag är medelem att jag skulle få ett STORT PLUS för att jag tog hand om en gamaltravare!
ångra verkligen inte att jag började sköta tina , så bra! 
imon blir de stallet med cepet karinen och då får vi se vad som händer! 
byeee! :D
/ louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!