lovshultsryttarna

Frågestunds svaren :)

Anna:
Hej , grym blogg ! När började du rida ? och vilken ridklubb ?

Hej , jag började rida år 2004 alltså var jag 5 år. På bätteropp i Mönsterås.

Anonym :
Har du tävlat innan ? :D <3
Kraaam

Jag har tävlat endast klubbhoppningar med ridskoleponnyer !

Lovisa (http://jagplushastar.blogg.se

Krya Lo. (L)

Kommer ni på Lördag? Ska nog baka sockerkaka :D

Tack , jag tror vi kommer på lördag , sockerkaka är gott (y)

Maja:

Krya på det Lollo:)JAg tror hästarna saknar dig också:)
Kram kram

Tack Maja :)




Kom med mer frågor det är bara kul ! Kom igen nurå .

Kraaam 





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Då ses vi antagligen på lördag. :)

Ha det bra så länge :D

2011-12-21 » 16:01:50 URL: http://jagplushastar.blogg.se/
Postat av: Maja

Jo jag har en fråga:)

Hur var Pärla första gången du red henne?

Men jag kommer nog en snabbis till stallet,på lördag alltså:)

Men hur är det med di mage?

Kram kram:)

2011-12-21 » 20:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!