lovshultsryttarna

GALEN HÄÄST !

Hejsan !
Idag = grym stalldag
Först tog jag in Pärla borstade av smutsen och sedan gick jag ut till padocken och fotade lite . Hon fick vara min lilla modell . Lyckades inte få sååå fina bilder , men några blev det . Ponnyn ville inte stå still , ingen bra kamera och dålig fotograf xD 





Lollo lägger in resten av bilderna på oss två och filmen senare ! :)

Efter fotningen red vi ut en sväng i skogen ! Fett mysigt och det tyckte Pärla också . Skönt att slippa den leriga padocken för hennes del. På en väg i skogen tävlade jag och Karin . JÄVLAR ASSO VAD PÄRLA GASADE ; HON HAR ALDRIG GALLOPERAT SÅ SNABBT NÅN GÅNG NÄR JAG HAR RIDIT HENNE :o  Hon bara tog bettet och struntade i mej . Men det roliga var att hon var snabbare än Wille . Jag fick be Karin stanna så jag kunde få Pärla att stanna . Men hon fortsatte gallopera en stund med örona vridna framåt. Cooooool hääääst de dära ;)
Sedan trippade hon på stället en bit hem. Måste bara säga . GALEN HÄST :D Men miiiin galna hääst (y
Efter det tog vi in Tintin och borstade och red i ca 30 min .
Karin på Tintin :

Frågat en tjej med super fin design om hon kunde göra en gratis till oss . Och det kunde hon ! :D Måste bara snacka med Karin och Lollo hur dom vill ha den :) Kolla in denna grymma tjejens blogg :  http://ebbaeliassonn.blogg.se/


// Lovisa

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Älskar när Pärla gasar på. xD

2011-12-25 » 21:24:30 URL: http://jagplushastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!