lovshultsryttarna

God jul !

Hejsan , som Karin skrev har vi varit i stallet och fikat och öppnat lite julklappar :D
Efter stallet åkte jag hem och fixade mej, sedan åkte vi till mormor. Vi åt julmat och öppnade alla presenter .
Då fick jag : 1500 kr , plattång, hudlotion, presentkort, örhängen osv..
Klockan 3 kollade vi på Kalle Anka grejen som är varje  år . Haha tycker fortfarande den är super bra ! Även om man typ har sett den runt 12 gånger .
Efter det åkte vi hem till pappa . Där åt alla andra julbord men jag åt bara några kroppkakor eftersom jag var så mätt. Karins pappa kom och var tomte hos oss ! Jätte kul :D
 


Högtalare , plattång, kläder , 300 kr, smyckesträd mm ...
Nu ska jag fortsätta dunka musik med mina grymma högtalare (y)

GOD JUL ALLA !

/ Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!