lovshultsryttarna

Inget stall för mej ..

Hejsan !
Blev inte stallet för mej idag . Känner mej sjukt trött och ont i magen :/
Lägga mej tidigt idag så jag kan gå till skolan imon. Lagt mej försent i ca 2 veckor så inte undra på att jag blir trött .
Imorgon eller på torsdag tror jag det blir stallet . Måste verkligen dit nu, saknar hästarna som jag altid gör , men man mår ju bättre där . Eller man blir iallafall gladare .. :D

Kör en frågestund här på bloggen för att få igång er så ni nångång kommenterar .
Fråga mej vad ni vill om stallet , privatlivet ,  vad som helst du kommer på !
Satsar på många kommentarer nu , hjälper ni till ? :D


/ Lovisa


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej ! Grym blogg , när började du rida ? och vilken ridklubb ?

2011-12-20 » 21:06:53
Postat av: Anonym

Har du tävlat innan ? :D <3¨

Kraaaam

2011-12-20 » 21:07:36
Postat av: Lovisa

Krya Lo. (L)



Kommer ni på Lördag? Ska nog baka sockerkaka :D

2011-12-20 » 22:56:00 URL: http://jagplushastar.blogg.se/
Postat av: Maja

Krya på det Lollo:)JAg tror hästarna saknar dig också:)

Kram kram

2011-12-21 » 09:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!