lovshultsryttarna

JUUUULLLKLAAAAPPPARR !!!!:D

Ja de får bli ett nattinlägg, klockan är 01.53 när jag började skriva ;P
ja dagen har varit super kul :D
Föst då va de ju mat hos farmor, sen till mormot och äta och mysa där, vid 3 kollade vi kalle :)
De bästa i hela kalle är i snövit klippet när han spelar orgel och ägget knäck asså de är för bra :)
Vad tycker ni är bäst ?
Ja sen blev de öppna julkjlappar, jag fick tre filmer, ett överkast, två kuddöverdra, en musmatta, miniskidor, knäckabröd och morötter till wille, två ljusglas, en porslintomte, en ''lycka'' skyllt, lite smik m.m SEN min efterlängtade present som jag haft mina aningar om... *trumvirrvel* en gitarr :D har gått och tjattat om dn där förbannade gitarren, de är en svart Westerguitar xP.. Den är as go att spela på :D LÖÖÖVVVEE IITT :D
Vad är eran bästa julklapp i år?
Ja men nu ska jag sova, imon.. hmm menar idag ska jag och lovisa nog rida ut med wille och pärla, blir den nya vägen ;)
Ja men de blir de mer om senare.
Ha en förtsat rtervig jul nu och ett gått nytt åt ;)
SPOLA TILL 2.28 DÄR BÖRJAR DE BÄSTA :)
2.35 ÄR DE BÄÄÄSSSTTTTAAA !!!!! ;d



GITTAAARRRRR ♥♥♥
// KARIN

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag tycker hela klippet i tomteverkstaden, plus när Musse,Kalle Anka o Långben är på semester är bäst:D Min bästa julklapp är att se barnens förtjusning när de öppnar ett paket o blir överlyckliga över vad det är:D Annars är jag supernöjd över ett par ridbyxor o ett par ridkängor som jag gav mig själv i julklapp;) Kram på er!!

2011-12-25 » 09:39:06 URL: http://vilkethastliv.se
Postat av: Ebba

Sv: Ja det kan jag göra :)

2011-12-25 » 18:00:11 URL: http://ebbaeliassonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!