lovshultsryttarna

Kalmar med bästa louise :D

Idag va louise och jag i kalmar.
De blev någon timme på Hööks, sen satt vi och frös häcken av hos i bilden
medans mamma och syrran va på MODE.
Ja sen blev de donken.
Och självklart så måste jag och lollo alltid göra onarmala saker.
Så ja vi skulle åka en såndär ruschekana.
Ja och jag åkte och ja de va en vettenruschekana. Blev SVIN blöt i aslet så fick typ sitta i bilen utan xd
Inte så jätte roligt för mej skit kul för dom andra.
Och hela tiden gick vi med ett brunt och ett blått öga så vi såg ut som två cepen :P
för lousie fick låna min linns xP
Men ja vi hade i alla fall jätte roligt :D
Puss på dej Louise :*
Bilder på de jag köpte :D

Ny rycktlåda :)

Vet inte vf jag köpte de, han har typ 5 st redan :P

Jul grejor :D

''sadelmuff'' ,vet inte vad de heter xd

tolk sett :D

Fleece täcke :DD

Till mej, min älskade längatde overall och en ridmössa :D↓


KRAAAM //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!