lovshultsryttarna

Nattinlägg !

Tja
Idag blev de ett dressyrpass. Ja de blev att jag hoppade några gånger på kombin som Lovisa ställde upp. Wille va superduktig. Han vägrade inte en ända gång. Hehe ja de va ju inte så höga hinder men ändå.. Sen blev de att träna ställning. Och så hade jag lagt två bommar i hörnen närmast stallet. För där Brukar wille alltid fuska i svängen. Så jag tränade lite på de. Sen blev jag ganska så distaherad av pärla och lovisa så blev inte såååå seriöst träning som jag hoppts på. Imon tror jag wille ska få vila. Men ska nog upp i alla fall. Kanska blir ett dressyrpass med tintin :) Ja Hon fick vila idag. Sen efter vi ridigt så putasde vi ju sadlarna som lovisa skrev. Tog 4 timmar att putsa 6 träns och 6 sadlar. Kanska blir till att putsa selar m.m imon vem vet !?;P
Men ja känns som jag gör många nattinlägg :s 00.41 nudå.. !! Men uppdateringen är på topp känns de som.. `
Vad tycker ni ?
Ja men nu får jag väll gå och lägga mej så jag orkar upp imon.. Menar idag :P
Jaja puss goddmongon på er :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!