lovshultsryttarna

Mysig uteritt :)

Tjanare:)
I går va jag i stallet, blev en uteritt tillsammmans med lovisa och pärlis :)
De va jättemysigt för de snöade lite ;D
Dom va jätteduktiga förutom på ett ställe där dom vägrade gå fram osv.
Men wille va nästan ovanligt duktig, skyggade nästan igenting, blev jätte stolt över honom :D
Han har nog saknar skogen. Den lilla skogsmullen :)
Ja imorgon blir de dressyr förmin del :)
Hoppningen för vänta ett tag nu :)
På lördag ska jag nog testa hoppa 80-85 :)
Snart tillbaka där vi slutade ;P
Mitt mål med wille är att i allafall ha tastat 1 meter :D
Men föst måste han bli säker på hinderna och 80-85 höjden :D
Ja men nu ska jag fixa med dom förbaskade videona från tävlingen.. kanske blir en lång lr många och korta :P
Ses så länge :)
 
KRAAAMMM //

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Är det bara jag som inte kan se filmen? :c

2011-12-19 » 19:49:02 URL: http://jagplushastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!