lovshultsryttarna

Sista gången jag såg wille....

Tjenare
Igår hopptränade jag Wille. Han va super duktig.. Har kommit på de! Jag måsta hoppa oxrar i trav första gången jag ska hoppa dom. De ska jag öva på sen ska han kunna hoppa dom i galopp fösrta gången.
Sen fick Lovisa rida honom lite. Hon red barbcka. Hon hoppade lite oxå :D
Hon är superduktig den lilla tjejen :)
ja inte så mkt att skriva om de !
Idag fick han vila. Så jag red tintin. Vi red först i paddocken men de va så hårt underlag så vi testade att rida ut. Hon va super duktig :) Är så stolt över henne :D. Jag fick hoppa av en gång och leda henne vid bergen för då ville hon inte gå fram då bar backade hon. Sen efter de va hon super :)
Sen skulle vi galoppera och hon va lite seg att fatta galopp men hon galpparade tillslut :)
Är såå kär i henne och har fastnat fr henne.. INTE bra alls tyckert jag !
Eftersom då när hon måste åka blir de bara jobbigt :( Kommer att sakna den lilla hästen som nästan alltid kommer fram och hälsar.. Svårt att tänka på att hon en dag måste lämna lövshult.. Men jag hoppas att hon kommer till en familj som verkligen bryr sig om henne och vill satsa på henne. För sen när skolan börjar igen kommer jag knappt ha tid att rida henne. och de är sjukt tråkigt tycket jag.
Men nu har jag lite brottom så hinner tyvär inte rätta alla stav fel. Men hoppas ni fattar.
För nu ska jag till tomas och jenny och fira nyår och leka med Erik och Olof :)
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA // KARIN

.. detta år !!!


Kommentarer
Postat av: Maja

Ja Gott Nytt år på er:)Såg ni äpplena?

2011-12-31 » 18:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!