lovshultsryttarna

Super kul :)

Tjenare!
Igår blev de stallet med lovisa och hennes kompis :)
Vi värmde upp hästarna i skogen sen blev de hoppning.
Blev 75-80 hinder :)
Wille va jätte dukit, han vägrade bara några gånger..
Men han har verkligen blivigt bättre :)
Ja sen så hade vi ganska brottom hem för vi skulle till maj, så blev bara att fixa hästar + stallet.
Sen fick jag typ duscha under handfatet för vi hade så brottom.
Vi kom 20 minuter försenade till maja men ja vi kom dit i alla fall :)
Och där va de jätte kul. VI prata om stallet och massa andra saker, jag gjorde ett stort hjärta med willes mamn i glassyr, bokstäver med willes namn, ett hjärta där de stod a-s på som jag gjorde till henne :)
Sen gjorde lovisa och jag en skyllt där de stor lövshult på :)
kommer bilder imon, för glömmde ta några, men ska göra de imon :D
Jao kommer bilder och filmer från igår snart måste bara fixa lite :)
KRAAAMM // KARIN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!