lovshultsryttarna

Tuff dressyr-träning med Ozo

Hejsan !
Idag blev det ett tufft dressyrpass med Ozo i padocken. Måste få ner hennes huvud eftersom hon drar upp huvudet och springer . Ann-Sofie gav mej tips och förklarade hur jag skulle göra. Det gick mycket bättre då. Övade på en volt mycket och försökte hålla henne lugn och i form i galopp,trav och skritt och i slutet när jag fattade gick det bättre. Känns verkligen super när hon lyssnar på mej och går fint och lugnt. Eftersom hon var ganska taggad och pigg ville hon gärna bråka med mej och dra upp huvudet och springa . Men jag tyckte hon var super duktig ändån. Har faktiskt inte ont i armarna som jag brukar ha :)

Senare åkte vi till ridhuset för Lollo skulle träna Tina !

/ Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!