lovshultsryttarna

Uteritt med Ozo .. och Wille

Godmorgon !
Sitter här hemma hos Karin och hon sover fortfarande.
Senare ska vi till stallet. Kanske tar och rider Pärla det får vi se !

Igår var vi i stallet då red vi ut med Ozo och Wille . När vi hade ridit en stund skulle vi gallopera (hade galloperat en gång innan) Då stack Ozo iväg med mej ! Hon sprang jävligt fort . Försökte göra en volt mitt i vägen . Tillslut lyckades jag fast det var suuuuppppeeeerrrr halt på vägen . Trodde Ozo skulle ramla så blev as rädd. Sedan bytte vi hästar alltså så Karin red Ozo och jag Wille eftersom jag var rädd.. och karin kontrollerar PIGGAAAA hästar bättre . Då gick det bättre och vi travade lite men mest skrittade så inte Ozo skulle sticka igen .

/ Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!