lovshultsryttarna

Uteritter och Tintin :)

Tjenare Lovisa skrev de mesta om uteritten i lördags;) Men jag byte häst med maja för balo blev jättejobbig och de första gången hon red ut med honom och Ja jag vet ju hur han är. Så ja hon fick rida renen Wille ;) Men balo va ganska duktig sen och jag visste vad jag skulle göra för att få honom lugn. För jag har ju ridit honom många gånger ute. Men Maja är verkligen jätte duktig på balo :) Sen efter de red vi Tt i ca 20 min. Supermysig men obalanserad och hon har inga myskler alls. Tycker synd om henne:( tycker de är bra att hon kommit igång lite nu igen, blir nog några 20 min pass några gånger i veckan i skritt och trav. :) Ja sen igår red vi ju ut igen. Men denna gången gick de mycket bättre :) De va jätte kul :) Ja sen blev de att pass med Tintin efter. Lite lättare då :p Men hon är så envis, men kanska lätt att övertyga ;) Jao va nog allt ses ;)<3 bilder kommer senare ;) puuuussssss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!