lovshultsryttarna

Julhoppning :D

Tjenare :)
Idag blev de julhoppning i stallet, fast de inte va de väder vi hoppats på.
Först va det regn, sen regn+snö och sen bara snö.
Fast de va ganska mysigt när de snöade fösrt, sen blev de bara kallt och jobbigt.
Men lovisa och jag gick upp halv 8 ungefär, satt vid datan ocg dryga en timme. sen drog vi upp till stallet vid typ 9 tiden, då va lovisa. R redan där och mockade. då mockade vi oxå och hämtade hästarna.
SEn vid 10 började vi att bygga banan och då hade louise kommigt och sen kom maja och a-s.
När vi va klara med banan fixade vi hästarna och sen red vi fram ett tag. Wille va jätteduktig på framridningen :D
Ja sen började 40-50 klassen, där va jag inte med men lovisa hoppade pärla, ja hon vägrade några gånger men hoon va jätte duktig ändå. Hur de gick för alla kommer filmer på sen :P
Sen när den va klar höjde vi hindrena och sen va de 60cm klassen som började, där va då jag med. Wille va ganska duktig. Han vägrade någrea gånger på en oxer och ett annat hinder. Men han va ändå duktig.
För lovisa gick de oxå bra för, då hoppade hon ozo. Hon vägrade en gång på sista hindret. Men hon va jätte duktig på alla andra hindren :)
Sen blev de 70cm. Då red jag barbacka ;P
Wille vägrade igen på oxern. Men på dom andra va han jätteduktig :)
Ozo va ganska het på hindrena och vägrade på sista hindet igen, men de va för de va så dåligt väg på de..
Sen höjdes de yttligare lite nu va de 80cm.
Nu va wille verkligen taggad. Red med sadel. Jag ville verkligen ha en felfri runda så jag sattade verkligen allt nu ;D
Och va de blev en felfri :D jättestolt !
För lovisa gick de oxå super :) Blev en felfri runda för dom med.
De va bara lovisa, jag och ann-sofie som fick en felfri runda :)
För Ann-sofie på 80 gick de inte så bra, hon trillade av och fick ett lerbad. Jag har hört att de ska va bra för huden!? Något du vet om Ann-sofie ? Eller lovisa. R som testade de först ;) Rydharna är små härmapor minsan ;P
Nä men alla va verkligen jätte duktiga :D
NI ÄR SUPERDUKTIGA TJEJER :D
Ja blev ett ganska långt inlägg hoppas ni orkade läsa allt :P
Kommer två ganska låmga filmer sen :P
PUSSS SÅ LÄNGE ♥

Bild på mej och lovisa. R när vi riderfram :)

Lovisa och ozo :)
Från http://vilkethastliv.se ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kommer filmerna ut sen? :)

2011-12-18 » 00:02:17 URL: http://jagplushastar.blogg.se/
Postat av: Karin

Sv: ja dom kommer såfort dom möjligt, men dom är ganska långa så tar ett tag..

Men antingen kommer dom idag eller imon :D

2011-12-18 » 00:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!